שמלות כלה לחתונה

שמלות כלה רומנטיות

כשם שילדים קטנים גילו חיבה עזה לרובים ולמכוניות, בנות גילו חיבה עזה עוד יותר לברביות ולשמלות. שמלה הפכה להיות שם נרדף לנסיכה ואם ישנו רגע בחיים אשר מאפשר לבנות להפוך לנסיכות בצורה פורמאלית הוא ביום החתונה. שמלת הכלה הופכת להיות השיח שלפני החתונה והשיח שאחרי החתונה ובעוד שנדמה לנו שישנם סידורים רבים על מנת להפיק את אירוע החתונה, נדמה שבחירת שמלת הכלה והעבודה עליה היא החלק בו מושקעת מרבית תשומת הלב. הכל כאמור להגשים את חלומה של הכלה להיות נסיכה ליום אחד. כמובן שתרצי שמי שיתעד את יומך המרגש הוא צלם מקצועי שלא יעשה פאדיחות עם מצלמה לקויה או עדשה לא מתאימה. לכן חשוב לבחור בקפידה את צלם האירועים זאת משום שאירוע כזה לא חוזר על עצמו ווהמזכרת היחידה שתוכלו להראות לילדים יהיו התמונות. כדי שהתמונות יהיו מוצלחות כמובן שאין לנו ספק שתדאגי לשמלת כלה מדהימה.

שמלות כלה אלגנטיות ורומנטיות

שמלות כלה הפכו עם השנים לפנים של החתונה לא משנה אם מדובר בשמלות כלה יוקרתיות או סולידיות יותר. בכל מקום בו תתקיים החתונה – גני אירועים בשרון או אולמות נידח באשקלון, לא משנה כמה עמדות של מנות ראשונות יהיו ובאיזה צבע יהיו המפות – מה שלבסוף מכתיב את הטון בחתונה הוא שמלת הכלה. נדמה שהאירוע ברובו מתרכז בכלה ועל כן תשומת הלב שלנו כאורחים מופנית אל השמלה שמשאירה אותנו פעורי פה. כלות רבות מבקשות לעצב שמלה רומנטית ואלגנטית אשר תפגין סולידריות עם צו האופנה ועם הטרנדים העכשוויים תוך שמירה על קווים נקיים ואסתטיים אשר יעניקו מראה רומנטי ועדין.

 

כבר לא רק לבן

ההנחה הרווחת היא ששמלת כלה צריכה להיות בצבע לבן, אך נדמה שהתהליך הזה שעבר מיסוד כבר מראה ניצנים של שינוי וכלות רבות בוחרות בשמלת כלה שאינה לבנה. הרצון להחדיר רומנטיות ושיק גם יחד לשמלת הכלה גרם למעצבי השמלות לחשוב אל מחוץ לקופסא ולהציע אלטרנטיבות אחרות לכלות אשר מבקשות משהו קצת אחר. צבע קרם הינו הצבע השלט כעת אשר מתחרה על הבכורה ביחד עם הלבן, בעוד שכלות רבות גם מתחתנות בצבע ורוד בהיר.

 

רגע החופה הגדול

אם ישנו רגע בחתונה בו מורגשת הרומנטיקה במיוחד ואפקט הנסיך והנסיכה בא לידי ביטוי הינו הרגע בו הם צועדים אל החופה והופכים מחבר וחברה לבעל ואשה. ברגע זה השמלה זוהרת מתמיד וההילה סביב בני הזוג מאירה אותם ונדמה שישנו רגע מיוחד אשר כולנו נרגשים למולו. כל שמלת כלה, בכל צבע ובכל דגם תגלם בתוכה רומנטיות ורכות ותהפוך את הכלה לנסיכת הערב. אז רגע שבירת הכוס עבר ועכשיו הגיע הזמן לחגיגה גדולה – זה הזמן של להקה לאירועים להפוך את המסיבה לבלתי נשכחת!